bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Sunday, August 21, 2011

hahah na dekat raye...

uhuh lega dah abes pekse percubaan haahah pasal result?? ah malas na cer..hahah semalam aku heppy : D sebab
....semalm tegah kemas2 bilik nak raye an tegah kemas2 nie tetibe...ade bende sial jtuh atas kepale...huhu naseb bek ta koma....klo x ...tak dpt rye lah...aku nmpknye..huhuhu aku maki habes2 san..tngok2 ah alngkah ter tanjat boboy nye aku nak tahu ape yg jtuh tu??? mercun bola hahah lamer aku cari akhrnye jmpe gak sedih aku :'( hahaha...malam lepas bebuke aku mkan siket ja...nak maen mercun. lah kte kan..hahah ecxited...malam tu ah suke rumah aku..paling haruk...ahaha mean2 ....tngok tngok dah tingal stegah mercun tu..drpd sepekt ta bukak dah tngal siket ..ah stop lah,....dah berasap rumah aku..uhuhu nseb bek tahun nie ma aku na balek kampung insyallah!!! dapt beli stok baru mercun bola....hahaha...ah baju raye dah siap...wne putih..tahun nie....tapi selua skini x beli lagi ayah kate..beli ka kampung...huhu harap ade...tahun nie na buad rambut baru ...huhuhu tapi tahun nie raye mak dah pesan.... 
MAK: tahun nie raye jagan ove ngat na pekse...
SYERO: baeklah
MAK: tahun nie xd stok mercun
SYERO: kenape ma!!
MAK: nanti tangan kudung...susa na jwb pekse
SYERO: saye pro lah ma!!
tu lah yang mak kau pesan..hahah pesan yg petame mungkin bole follow yg kedue susah siket sorey ma,,,

 

No comments:

Post a Comment