bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Monday, September 5, 2011

beraye di terenggsnu

haaaaii..ah lame da ta update..blo0g..hahaha busy..ah aku ade friend special baru... hahah name die..pelik ala2 jepun gitu..ngehngeh...tapi ledih sedap pangill SEPET die nie okey lah...hahaah skunk bdasar kan tajuk bkn na cite pasal SEPET...ahaha arie ahad yang dah terlepas..tu arie mse...nak kat rye tu aku n family balek kmpung..perh memey best gilak aku mseh ingt dalam memory aku..kami bertolak time tu koll 12.25 pagi ergh sejuk aku dok dalam bonet keter...tapi bukan bonet kete yg..cam kete biase2 nie kete aku nie laen mcam siket..nie gmba kete aku..ahahaha bukan na menunjuk taku...kome!! sume salah pahaam lak
 hahaah aku dok kat belakan tu lah..lepas susun barang tutup canvase aku msok dok..ahaha mmg best tapi susah siket kalo na gayot..ta dega bising tp aku amek laptop dok dega lagu.....ahah sampai ja terennganu kol 8:27...pagi...lame seyh..hahaah tapi sero0nok..raye best..hahaha tu ja na cite yang laen ta ingt da,,, okey buye

No comments:

Post a Comment