bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Tuesday, September 6, 2011

ergh..to0long!!!

aku ade satu story..sedih sangat..semuanye berpuncu drpade..seo0rang mnusia sial niie ..serious aku tak an penah lupe ape yang orang nie buad....sebab buda nie macm2 terjadi ka aku..sumpah benci..firstly..
sebab buda nie aku gado0 ngn ayah & ma aku
passtu sbb die nie aku dah terEMO ka SEPET smpai
die da ta mau kawan same aku...
pastu ssb buda nie aku ta sure dapt o0ut lagi..
pastu sbb die jgak aku..dah xdpt na slalu gne fo0n ayah aku lagi
so0o susa na gayo0t..sial..tol..
citenye bermule...buda nie amek 6be fo0n aku dry da SEPET. pastu die maen2 koll2 aku ngat na maen gegurau lah hahah salah time lah sial...time die koll aku tega lepak ngn family ka umah..penat baru smpai melake an pastu time die koll die kate die nie sedare da SEPET..aku po0n..layan ta layan ja...pastu tibe time KLIMAKSnye...apak aku amek fo0n tu time aku tegah cakap pergh menyirap..degan pantas..nye aku tekan butto0n o0ff ahaha...ayah aku tnye la asal o0ff aku tipu mcm2...tibe2 lak idie time tu mnyak abes kelento0ng...gegile...ahaxahax..tapi memg time tu aku geram ka SEPET...ahah arie senin tegah mengumpat2 ngn tyra n fera..tetibe SEPET dtg..aku dah benci tngo0k mke die..ah pe lagi hantu aku naek satu badan saja die kene marah.....dah naek kelas menyesal lak marah ka die erghh....ah lupe time die na mntak so0rey ngn aku die ade cakap yg tu membe die..tapi aku ta layan po0n aku just ckap !!KAU BLA LA!! ergh menyesal...time tu muke aku marah..tapi dalam hati kecian lak tengok mate SEPET die tu,
,skarang hope satu ja..aku ho0pe sngat SEPET maap aku erghhhh..NASEBNASEB~~~

No comments:

Post a Comment