bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Friday, September 30, 2011

3 hari sebelum peperiksaan PMR!!!

who0a!!! lagi 3 arie na PMR!! yaw mcm mne nie!! aduhai!!  pejam celik pejam celik dah na pmr!! pejam celik pejam celik!! dah abes pmr!! pejam tak celik-2 ah mampos!! haha sbenrnye!!dah lmer tak update blog!! bak kte UCUK♥aku!! blog aku dah berhabuk!! owh OMG!!sumpah sampai sekarang pon aku mseh tak percaye yang dah nak PMR!! aku penah cakap ka ma aku!! aku nak 1 pemintaan!! sebelum PMR nie!! ma aku tnye ape aku na!! aku cakap!! ''ma alang nak!! ma baru lahir kan alang!! sekarng!! ta na amek PMR!!'' ouwh kenape cepat sangat aku besar nie!!ah!! pape pon hidup mesti harus diterus kan !! aku degan buku + laptop!! tak penah berenggang!! aku belaj kene dega lagu!! klo tak aku jadi macam orang bodoh!! ja belaja tak msuk ape ka otak!! smbil belaj bukkak HITZ FM !! penting tu!! smbil tu bia kan MUKEBUKU aku terbukak!! pastu ramai mengutuk kate aku tak belaja!! ON9 je!! well bagi aku MAMPOS ah!! pape pon HIDUP mesti diterus kan!! haha!!aku takut sangat nak DATE ngn pape SEJARAH arie rabu minggu depan pergh sumpah tak suke sejarah FOM-3 aku tak tahu kenape!! susah tol nak paham!! parti-2 politik!! lah!! ergh!! sampai terkoyak buku teks sejarah aku kejekan!! ah tujelah aku nak BISIK!! ka sini!! ok bye!!
doa kan yang TERBAEK!!~~ untuk aku!!
#sayangUCUK#peace!!

No comments:

Post a Comment