bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Friday, October 7, 2011

3 hari sebelum TAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OLA!!ha lamenye aku dah tak update bende alah nie!! uh!! semlm nak update TROUBLESHOOT je memnjang akhirnye hari nie aku berjaya jugak bukak!! ah hari nir MERDEKA sementare sekejap!!!ah nak tahu mase arie SELASE yang lalu!!ah mule-2 msok dewan PMR wah!! relex!!tibe dah dapat paper start le nak TER....... nak TER........ la menyampah aku!! ah sebenranye aku nak KUPASkan pasal topic!!dalam gambar nie
haha!!FREEDOM ah tak lame lagi hhuhu tak sabar nie!! ape aku nak buad lepas PMR!! list aku belom buad lagi!!tapi yang paling penting!! first aku nak buad lepas PMR emmm ah aku na abes kan sume NOVEL yang mak aku beli time aku nak pekse!! mentang-2 ade PROMOSI abse di borongnye!! ah hampir setiap hari pregi TESCO!! ah sampai aku boleh kire!!berape anak tngge ka situ ==' ah yang kedue aku na!! HANGOUT!!!ngn member!! ah~~lagi aku nak buad!! ah baru ingat aku nak TEST la resepi kek coklat!!yang kaka sedare aku bagi!! ah dah lame die bagi!!!baru nak TEST!! ah hope menjadi!! ah ape lagi aku nak buad!!! entah la !! lupe kene buad LIST nie ah!!ah okey lah !!sampai sini jelah aku bebel!!penat tgan nak type!!bebanyak!!ah arie senin nie!! last pekse!! ah kalo dalam dewan kalo kite na g tandas kan kene ade BODYGUARD teman an !! ah terase cam KAYA seketike!! haha last pape!! PMR pape KH aku n kengkawn dah plan!! KAMI akan!! cuba untuk ke tandas!! bersame BODYGUARD !! haha!! na tahu time tegah jawab pape!! aku tengok budak selalu g tandas degan BODYGUARD diorang!! JELOUS seyh!!
ah tak sabar nak CUBE!! okey lah!!FULLSTOP.
#sayangSEPETsaya#

No comments:

Post a Comment