bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Friday, October 21, 2011

sunyi+bosan+geram+mara=aku gile

asalamualaikum salam 1 malaysia salam 1 melaka!!! lame sungguh aku tak update mentang nie!! busy! lupe nak cite aku dah ade HUBBY aku!! ah nme die~~ dirahsie kan!! tappi aku pangil die SEPET!! die baek!! suke buli die!! ah tapi die dah seminggu tak mai skola!! tension aku!!ah!! ah nak cite sikit nie tu arie an aku buad kek coklat kukus sumpah!!! sedap gile!! c(: haha!! mak aku tak tolong langsung !! die jadi guard je tengok aku buad!! ah aku buad!! selekeh abes dapo tu jadi koto ma aku tak marah sebb nanti aku jugak yang kene kemaskannye jugak!! haha!!akhirnya setelah semue bahan diputar!! bom!! ah dah siap!! eh belom masak lagi!! lepastu  aku mintak mak aku mane tempat nak kukus!! ngn memandang degan sebelah matenye ma aku pun barkate!! ''alang nie pandai ke kukus kan nie'' !!! terSENTAP hati aku snggup ma aku berkate begitu pilu hati ku ini!! hikhokhikhokhikhok!! aku dengan angkuhnye membidas ape yang mak aku ckp tadi degan bercakap!!''emak nie alang A.K.A syero00 sume pandai buad lah!!'' mak aku pon cakap OKEY!! mak aku bg tempat kukus!! aku tengok!! ish asal bentuk die pelik!! smbil sengih aku cakap ma tolong buad an!!! mak aku mengileng je!! die tahu anak die sorng nie kuno tak tahu pape!! setahun sekali baru mai ka dapo!! uh1! okey setelah beberape minit siap pon kek aku!! pastu kene buad sos coklat die pulak!! ah nak buad die kene gune susu cair!!! aku pulak bodoh+rabun+benggap pergi amek susu pekat manis ah amekaw!! manis nak mampos!!! ah dah siap buad sos die!! aku tuang an ka kek tu pastu bia bape minit masok dalm peti sejuk!! ah abg aku yg membute dari malam kelmarin pon bangun!!! dengn tak mandi+busuk+sakai die pon pergi ka petisejuk bukak JENGJENGJENG!!!! suprise!! kek ahah die amek eboh dok kacau aku yg tengah nak tido kejap semate-mate nak suruh potong kek tu!! dasar pemalas!! aku potong!! ah amekaw makan!! aku ngn adek aku tak makan lagi takut tak sedap!! so0 bia die yg rasmie dulu!!! sume tunggu komen dari abg aku tu!! ah lastly die kate BOLEH LA!!~~ siot je!! ingt nak puji ke ape ke!!! ish!! pastu mak n ayah aku lak rase mak aku komplen MANIS sangt!! aku eh!! dega je!! pastu aku potong-2 nak bawak ka skola !!
smbil tu aku ade tingal kan siket!!! esok nye lepas balek dari sekola aku g tonjau dalam peti sejuk!! ah dah abes!! ish!!dalam hati aku na tahu cpe yg makan!! lepas aku siasat rupenye abg aku dok kejekan time aku g skola!!ish~~ siot!! ah tak sempat nak bg SEPET aku rase!! ergh!!tapi sumpah sedap!! tak sngke aku pandai buad!! haha okeylah
peacesayangSEPET#

No comments:

Post a Comment