bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Monday, October 31, 2011

arie di mane aku dipakse ke sekola!!

asalamualikum!!salam 1 malaysia salam 1 melake!!ah arie nie mak jemah nak cite dimane harie nie mak jemah di pakse ke skola oleh ayah mak jemah!!!sumpah sakit hati!!bermule kisah aku dimane malam semalam!!aku dah get ready ngn laptop ngn meggi sepecket!!na buad sarapan malam karang smbil tengok cite KOREA last lye ayah aku masok bilek tnaye BAJU DAH GOSOK KE BELOM??? adek aku memey cuti arie nie!!!so0 aku cakap la tak skola!!sekali kene tengking ngn ayah aku!!! die ckp asal tak nak sekola?? aku list an nak kat satu buku 5-5 sebb aku tak na sekola memule aku cakap!!!xd orng yg datng sngt arie senin nie!! sekali ayah aku cakap die nak dtng skola!!aku cakap lah jgn jadi kan alang nie budak kecik lah yah!! tak yah nak dtng skola!!eboh-2 bende bodoh nie!! nseb bek tak kene penampar berapi ayah aku tu!! pstu aku cakap!!kenkawan alang tak datng!!!la semue esok!!ayah aku kte kalo kwn kau ta dtng kau pon ta na dtng la!!!pastu laju aku menjawab IYELAH!!! sekali bo0m kemarahan ayah aku meletup!!!ayah aku dah bngun nak SLEPP me!! aku sempat mengelak mem pertahan kan diri!!! nak je aku buad muke cm niec(: time tu sebb penampar ayah aku tak kene tapi pikir aku nie nak die!!tak jadi!!ayah aku nie susah na paham aku do0e ergh!!sumpah menyampah gegile!!!die do0k piker kehadiran aku merosot!!!aku cakap lah !!!abes mak ayah diorng tu tak kesah pon!! kehadiran anak die merosot ke ta!!!pastu ayah aku jawab!!!ayah bukan mcm makbapak diorng!!!pastu ayah aku cakp!!lagi asal die orng boleh dtng!!yg alang nie tak boleh dtng!!!aku degn penuh!!kemarahan menjawab!!ALANG BUAKAN MACAM DIORNG!!!terdiam tak ternoktah ayah aku!!!lastly aku mengalah!!!aku sempat perli ayah aku!!aku cakap!!!AH PENAT NAK BERDEBAT LAH!!!meng ke kalah ke tetap alang kene g skola gak!!!smbil memaki hamun dalam hati!!aku cakap!!!nseb bek aku nie mude!!!megalah ngn yg tue!!!ergh memg celupa mulut aku time tu!!tapi dalam hati je lah aku bebel cam tu !!kalo aku ckp bebetol mampos separuh nyawe ayah aku kejekan!!!memang bengang time tu nak je aku lelaju lari!!g cekik orn tue nie!!tapi aku sabar!!an sabar HALF darpade iman!!dalam otak aku ade idea untuk ponteng skola!!ah aku dah pikir esok arie senin n kene pakai baju KRS!!!aku belom GOSOK lagi!!!so0 aku pekir kalo baju aku nie aku hangus kan!!!mesti tak boleh esok!!!sebb aku ade 1 je baju tu!!hehe rancngn bermule!!amek ironboard!!dah bukak dah panas kan IRON!!bukak almarie jenjeng!!aku belek baju KRS aku asal cm licin semacm!!!nie!!tudung cume licin!!lastly baru teringt aku dah gososk bende tu dah berkurun lamenye!!!sebb aku dah mnyak kali ponteng!!arie senin!!tapi time tu memg!!aku na terus kan rncng tu!!tapi tetibe ayah aku msok!!!pastu sempat cakap!!!TA PAYAH NA GOSOK LELAME BAJU TU'''alamak kantoi!!!ergh!!terpakse g!!abang aku dah menyundal!!biase pasal hal ponteng die selalu BAKEUP aku tapi die xd time tu!!ergh aku leh kene messeje ngn abag aku ingt an die yg esok aku sekola sebb die lah DRIVER aku!!!ah okey lah!!jari dah ckp penat!!smpai disini saje!!bebelan aku!!
okey bye!!
makseh kepade yg sudu membce!!
#peace sepet♥juling

No comments:

Post a Comment