bLoG sAyE

bLoG sAyE

follower2 yg dipakse

Friday, December 30, 2011

catatan terakhir!!!untuk 2011 ^_^

asalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh!!!!!betul ke aku eje tu!!!ah ape2 je lah!!!salam selamat!!!salam 1 melaysia!!!salam 1 melaka!! alhamdulilah akhirnye dpt jugak aku update post ka sini!!!!ergh memey lame!!! adek aku je dok ''jajah'' pc nie !!!aku baru nak panas kan punggun ka sini!!dah die kate ''alang aku na gune la'' ergh!!!sebgai kaka yang 'mithali' aku bg kn je la!!!hahaha!!!ah aku bersyukur sngt!!!dapat result pmr 2 arie na tahu result aku bpe!!!heheh adelah!!! ceh bjet je aku nie!!!!hahaha!!tak sngke an dah na masok tahun baru!!!dah!!!ergh sedih la!!!2011 bubye!!!!2011~!!banyak!!peristiwe yang berlaku!!!ka idop aku nie!!!ade yang meng'sad' an ade yang meng'happy' an!!ergh ingt lagi mse awal tahun 2011 baru masok skola malim nie an!!!masok skola mate  aku mcm na terjatuh!!dok tengok skola MALIM nie!!!biase la!! 'STRANGER'  msok skola an!!!hahahah masok2 skola nie kene msok kelas DELIMA ingt lagi!!!mulut diam je!!malas na bercakap!!pas2 kene msok lak kelas EMAS!!!mule2 aku x nak msok langsung!!!!iyelah aku dah penat carik meje letak ka kelas DELIME seng2 nak suruh aku pindah!! sekali kene jgak!!!dapat tempat duduk belakang lak!!!ergh memng sumpah seranah aku kelua!!aku dah le mate rabun !!!nseb baek kenal missy tyra!!!die la mate aku ka dalam kelas!!!hahaha!!!die pon buda baru!!!!sme lah ngn aku!!!pastu kenal lak ngn feyra!!!pipot!!!!erra!!!bell!!! and ramai lagi!!!!malas na tulis!!!pastu baru lah aku tunjukan kemahiran aku dalam membebel!!!!baru lah aku rajen na berckp!!!pastu kenal ngn budak kelas sebelah la!!!!wani!!!nad!!!dayana!!,mawar!!! n amai lagi!!!~~memng best!!!diorng baek!!!suke sangat!!! mse 20/8/2011 aku dpt lagi kawan !!!memeng aku tak suke name die mule2!!bajet ala2 jepun!!!menyampah!!!mate die sepet ^_^ mcm sengan nak bukak luas2 je mate tu!! tapi die nie baek!!!gile!!! na tahu die lah yang bagi aku beg do0mo 2 hahah!!!!ceh perasan lagi aku nie mcm ramai lak yang na tau an hahah x pe la sekali sekale perasan!!x dose!!! memang best!!tapi kawan aku tahun lepas memang x leh dilupe kan!!!fitra!!!kawan aku!!!die nie putih anak masaleh!!die baek!!!kantaoi bawak enset ngn die!!abes kene rampas enset tu!!!dalam sim aku!!cyiera!!!die nie kecik je comel!!!tapi mulut die!!!memang gempak!!!baek suke kawan ngn die!!yana!!memang x leh dilupe kan!!!BEN10 yana!!! hahah!!!mastura!!ah mas aku mintak maaf!!!!sayang kau!!!nurul thairah!!!ratu gosip!!!ceh xd la!!die nie anak tauke roti john!!bapak die nye roti john perh memang gempak abes!!!kalo balek asrama!!arie ahad !!mesti!!!die bawak balek roti john!!aku lah yang pesan dulu!!haha muke x tau malu!!!iyelah pak cik ABU SAMAH x reti buad roti john!!!ah lagi satu budak nie istimewe!!!!name die FARAH ZURAIN!!!sedap an name die!!!die nie putih!!!cantek !!!kening die aku suke!!!menawan!!!ah aimie pipah!!!actually name die aimi nurhanifah aku pangil sweet nye aimi 'pipah' ahaha die nie baek!!!aimi aku na mintak maaf!!!ramai lagi kawan aku sebenarnye kalo na kepoh ka sini!!!sampai tahun 2012 pon x an abesnye!!!!nie lah kengn aku!!!walopon setiap detik kenagn aku yang berlaku tu x dpt die adaptasi ka dalam gamba tapi aku akan simpan smpai mati ka memory dalam kepale otak kau nie!!!!:'( sedih nye ayat nie!!!ya allah  asal mate aku basah nie!!!!hahah!!!termenagis la~~~lagi 1 na cite nie!!!berdasar kan result pmr aku!!!SAIN aku dapt C sedih tahap cipan!!!tapi bile di kenang!!!ahaha memang kelaka!!memang wajar lah aku dpt C~~~na tau dari pom 1 hngge pom 2 aku x paham 1 hapak sain!!!sebb aku memang x suke ka cikgu aku nie tak silap nme die CIKGU YUSOF!! kot!!die selalu pangill nmme aku 'AISHWARYA RAI' bengang aku!!!die kate name aku panjang ssangat!!!ergh alasan x logik!!!name aku cun cun ma aku bg!!!NUUR AISHAHIRAH die kate ashwarya rai!!!ergh!!meletup aku setiap kali msok kelas die!!tapi tu semue kenanag!!!hahaha memang kelaka!!ingt balek!!! ok lah!!!naek lenguh tangan aku dok menaip nie!!!ok lah sebelom aku abis celoteh aku nie aku na mintak maaf iye kalo!!!ade nme yang aku ta sebot ka sni!!!haha ok lah bye wasalam!!!~~~2012!!coming so0n!!!eh ah na ingt an lagi 1 jagn lupe tengok cite TITANIC 2 januari nie ka astro ria kot kol 1 petng!!!favorite aku 2~~~ 10 kali tengok tu!!!x bosan2!!! <3 ok bubye

No comments:

Post a Comment